Chcete-li za námi přijet osobně, VŽDY volejte předem a ověřte si, že máme otevřeno. Děkujeme za pochopení.

FZ6

Crashtest 1

Pád na levou stranu v rychlosti okolo 40km/h. Duralová deska svým ohybem pohltila většinu nárazové energie a zachránila víko alternátoru a nádrž před poškozením Škody na motocyklu nulové, stroj odjel z místa nehody po vlastní ose.

Škody na motocyklu:

  1. Odřené závažíčko a stupačka

Odhadovaná finanční úspora = 7.000,-Kč

     

____________________________________________________

Crashtest 2

Pád na levou stranu v rychlosti okolo 60km/h.  Škody na motocyklu nulové, stroj odjel z místa nehody po vlastní ose. Oprava vyřešena výměnou korunky protektoru.

Škody na motocyklu:

  1. Odřené závažíčko a stupačka

Odhadovaná finanční úspora = 7.000,-Kč

  

____________________________________________________

Crashtest 3

Pád na obě strany v rychlosti okolo 70km/h.Motocykl nejdříve spadl na levou stranu, po které kousek klouzal, poté se ale překlopil na pravou stranu, kde deska protektoru zachytila svou deformací zbývající nárazovou energii. Protektory zabránily poškození všech vík motoru, chladiče a nádrže. Škody na motocyklu nulové, stroj odjel z místa nehody po vlastní ose.

Škody na motocyklu:

  1. Odřené závažíčko a stupačka

Odhadovaná finanční úspora = 12.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 4

Crashtest úplně první verze sady protektorů pro tento motocykl z roku 2007. Pád na levou stranu v rychlosti okolo 70km/h po podklouznutí zadního kola. Přestože byly škody na motorce minimální, došlo k odření víka motoru. Z toho důvodu byla sada okamžitě inovována do dnešní podoby. Protektory byly posunuty níže, což na levé straně spolehlivě zabraňuje kontaktu víka motoru s vozovkou. Rovněž použití duralových desek minimalizovalo možné poškození úchytu, především vytržení závitu z motoru. Po inovaci této sady registrujeme dalších 9 crashtestů, ze kterých dopadly všechny na výbornou.

Odřena byl také konec kyvné vidlice, čemu lze zabránit montáží protektorů do osy kola.

Škody na motocyklu:

  1. Odřené víko motoru, závažíčko a podsedlový plast

Odhadovaná finanční úspora = 7.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 5

Pád na levou stranu v rychlosti okolo 60km/h na velmi hrubém povrchu. Duralová deska svým ohybem pohltila většinu nárazové energie a zachránila víko alternátoru a nádrž před poškozením Pád byl bohužel na velmi rozbité silnici a po zachycení za nerovnost se utrhl přední šroub. Nicméně protektor zůstal ve své pozici a motocykl mohl z místa nehody odjet po vlastní ose.

Škody na motocyklu:

  1. Odřené víko motoru (bez prasklin)

Odhadovaná finanční úspora = 7.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 6

Pád na pravou stranu v menší rychlosti. Duralová deska svým ohybem pohltila většinu nárazové energie. Poškozena byla pouze maska, ale tomu protektor nemohl zabránit. Stroj odjel z místa nehody po vlastní ose.

Škody na motocyklu:

  1. Prasklá maska, odřené závažíčko

Odhadovaná finanční úspora = 4.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 7

Pád na levou stranu v rychlosti okolo 50km/h. Duralová deska svým ohybem pohltila většinu nárazové energie a zachránila víko alternátoru a nádrž před poškozením Škody na motocyklu nulové, stroj odjel z místa nehody po vlastní ose.

Škody na motocyklu:

ŽÁDNÉ

Odhadovaná finanční úspora = 7.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 8

Pád na levou stranu v rychlosti okolo 40km/h. Duralová deska svým ohybem pohltila většinu nárazové energie a zachránila víko alternátoru a nádrž před poškozením. Oproti několika ostatním crashtestům při tomto došlo k většímu ohybu duralové desky a odřela se spodní hrana víka alternátoru. Po tomto crashtestu jsme změnili typ materiálu duralových desek za pevnější. Stroj odjel z místa nehody po vlastní ose.

Škody na motocyklu:

  1. Odřené víko motoru

Odhadovaná finanční úspora = 7.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 9

Pád na levou stranu v rychlosti okolo 70km/h v důsledku přehození přes záda při nácviku jízdy po zadním. Protektor zachytil první náraz a tím naprosto jistě zabránil proražení víka alternátoru. Byli jsme svědky stejného typu pádu u této motorky na letišti v Částkovicích a přestože motorka měla nainstalované protektory konkurenční české firmy, došlo k proražení víka motoru, vytekl olej a moto jelo zpět na vozíku. Po nárazu ještě motorka narazila přední částí o vozovku, což způsobilo poškození plastů masky. V konečné fázi skluzu motorka zajela do hlíny, kde se protektor zabořil a odřelo se mírně víko motoru a ulomila se stupačka.  Stroj odjel z místa nehody po vlastní ose.

Škody na motocyklu:

  1. Odřené víko motoru
  2. Ulomená stupačka
  3. Polámané plasty masky
  4. Ohnuté řidítko

Odhadovaná finanční úspora = 10.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 10

Pád na okruhu ve vysoké rychlosti na levou stranu s dojezdem do kačírku. Z protektoru odbroušeno cca 15mm materiálu! Pokud by motorka neměla nainstalované protektory, s jistotou by došlo k prasknutí, nebo probroušení víka motoru, vytekl by olej a do garáže by jela na vozíku. Takto byla dál schopna jízdy.

Popis autorky: "Na okruhu mi před levotočivou zatáčkou na brzdě sklouzlo přední kolo, takže motorka lehla na levou stranu po asfaltu přímo do kačírku. V jaké rychlosti to bylo fakt nevím, už jsem byla po dlouhé rovince na brzdě.  Padáky musím hodně pochválit, ten levý  motorku doslova zachránil. V podstatě se motorka svezla po řídítku a padácích (přední na rámu a zadní na ose kola). Vzhledem k tomu, že mám širší řídítka, tak ani plasty nebyly moc rozbité - přední boční plast jen poškrábaný a zadní podsedlovka s lehkou prasklinou. Víko motoru bylo lehce poškábané, ale vzhledem k tomu, že už tam něco bylo při koupi,  tak nevím, li něco přibylo při tom pádu."

Škody na motocyklu:

  1. viz text výše

Odhadovaná finanční úspora = 10.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 11

Popis pádu zákazníka:

Dojíždím ke křižovatce, svítí zelená, auta přede mnou zrychlují aby to stihly. Když už se zdá, že se tam i já vejdu, skáče oranžová. Poslední auto přede mnou, si to před semaforem rozmyslí a prudce brzdí! Já nedobrzdil a načechral mu pravý zadní bok, chladicem a levým kolenem. Moto pak padlo na pravou stranu a zastavilo se bandou o obrubník. Škoda na pravé straně minimální, jen odřené plasty + řídítka a uražená stupačka.

 

Škody na motocyklu:

  1. Odřený podsedlový plast
  2. Ulomená pravá stupačka
  3. Odřené závažíčko

Odhadovaná finanční úspora = 15.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 12

Pád při rozjezdu na pravou stranu (nezahřátá guma, studený asfalt), téměř nulová rychlost. Drobné oděrky.

Škody na motocyklu:

  1. Odřená páčka brzdy
  2. Odřené závažíčko

Odhadovaná finanční úspora = 3.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 13

 

____________________________________________________

Crashtest 14

 

____________________________________________________

Crashtest 15

 

____________________________________________________

Crashtest 16

Pád na pravou stranu na okruhu v rychlosti cca 60 km/h po podklouznutí zadního kola. Motor a rám díky padákům zůstaly nedotčeny.

Škody na motocyklu:

  1. Ohlé přepákování a obroušená stupačka
  2. Obroušené a vylomené závažíčko, ohnuté řídítko
  3. Obroušený podsedlový plast a madlo spolujezdce

Odhadovaná finanční úspora = 8.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 17

Pád na pravou stranu v nízké rychlosti, cca 20 km/h.

Škody na motocyklu:

  1. Ohnutá řídítka a odřená koncovka řídítek
  2. Ulomené zrcátko
  3. Ohnutá brzdová páčka

Odhadovaná finanční úspora = 5.000,-Kč

 

0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání