E-shop je stále otevřený!!! Jsme vám k dispozici na telefonu i e-mailu v nezměněné pracovní době. Vaše poptávky a objednávky vyřizujeme s péčí sobě vlastní i v této nepříjemné době.

Náš kód: e-gpair

Airbagová vesta HELITE E-GP Air

Elektronicky ovládaná vesta - velmi odolné provedení především pro okruháře

 

Více informací
21 810 Kč Včetně DPH
18 025 Kč Bez DPH
3 - 5 dní
+ -
(ks)

Porovnat

Zařazeno v kategoriích:     Elektronicky spouštěné

Airbagová vesta HELITE E-GP Air
21 810 Kč
+ -

Popis a parametry

Jsme autorizovaný
dealer značky Helite

Airbagová vesta je nejlepší možná investice do bezpečnosti motorkáře!

Okruh, vysoké rychlosti a vysoké nebezpečí úrazu, právě pro tyto případy tu je GP Air! Airbagový systém GP Air byl vyvinut speciálně pro jezdce na okruhu. Pozornost byla soustředěna na aerodynamiku, perfektní padnutí a prostor pro zádový hrb. Pro větší bezpečí je airbag vyroben z odolných materiálů a v přední a zadní části jsou implementovány protektory

  • Nadstandartní záruka 4 ROKY!
  • Servisní zázemí značky HELITE - oprava v případě poškození, sleva na novou vestu v případě zničení vesty
  • Testováno piloty pro piloty!
  • Aerodynamika - Otvor pro zádový hrb
  • Nafouknutí během 75 ms!
  • Mechanická aktivace - Velmi silná odolnost vůči prodření
  • ZNOVUPOUŽITELNÝ: Výměnou bombičky CO2 reaktivujete airbag sami za méně než 2 minuty.

 

 

INOVACE U GP AIR:
- ZADNÍ ČÁST PŘIPEVNĚNA SUCHÝM ZIPEM, TEDY PO NEHODĚ NENÍ TŘEBA VYMĚŇOVAT CELOU VESTU ALE POUZE TUTO ČÁST.
- TATO ČÁST TAKÉ UMOŽŇUJE NAŠITÍ LOG SPONZORŮ.
- STRETCH KŮŽE ODOLNÁ VŮČI ODĚRU NA BOCÍCH VESTY

 

Airbag

Plná ochrana: zad, krku, páteře, hrudi, žeber, pánve, hlavy, slinivky bišní, jater, plic a další

18 litrů objem airbagu/ Rychlý čas nafouknutí 75ms/ Optimální tlak

Excelentní ochrana s Turtle technologií

Přední a zadní tělový chránič pro dvojitý Turtle efekt!

Princip Turtle technologie je podobný ochranné přilbě: tvrdá skořápku zvenčí, měkký materiál uvnitř. Toto vylepšení je zásadní v otázce vývoje bezpečnosti. Výsledky absorpce a rozdělení nárazů jsou znatelně vyšší a chrání tak vůči objektům při nárazu.

Aerodynamika

Navrženo pro piloty na okruhu samotnými piloty!

Skvěle padnoucí střih se stretchem na bocích/ Otvor pro zádový hrb

Odolnost vůči prodření

Vysoká odolnost vůči prodření díky kůži (hovězí useň 1,2mm) + pěna k ochraně airbagového vaku

Reaktivace

Rychlá a snadná výměna CO2 bombičky samotným pilotem

Systém mechanické trhačky

Helite airbagy jsou 100% mechanické aby se vyhlo neočekávané aktivaci airbagu či výměne baterií. Žádné speciální nářadí či technické znalosti nejsou k upevnění na motocykl potřeba

Zakázková výroba

Díky zipu je možné přistoupit k materiálu kůže a loga sponzorů našít, případně natisknout

Certifikace

Certifikace CE - GP AIR je certifikována externí laboratoří CRITT Sport, francouzským specialistou pro objektivní testování osobních ochranných prostředků (PPE).

Bližší informace k velikosti:

Výběr velikosti dle tabulky je pouze informativní. Nejdůležitější je mít aerodynamiku a aby GP-AIR airbag těsně sedl na postavě, GP-AIR musí sahat 10 cm pod kyčelní hřeben (kyčelní kost).

 

ČASTÉ OTÁZKY

Proč je lepší GP AIR namísto Airnest?

GP AIR byl speciálně vyroben pro jezdce na okruhu. Airbagová vesta je vyrobena z odolných materiálů vůči prodření. Při výrobě jsme se soustředili na aerodynamiku a perfektní padnutí (stretch materiál) a prostor pro zádový hrb. Také jsme integrovali vysoký stupeň ochrany díky TURTLE dvojitému efektu.

Jaký způsob ochrany GP AIR využívá?

Pro vyšší bezpečnost jsme se rozhodli do přední i zadní části aibagu integrovat tělový chránič- dvojitý Turtle efekt! Toto vylepšení je zásadní v otázce vývoje bezpečnosti. Výsledky absorpce a rozptýlení nárazu jsou znatelně vyšší a chrání tak vůči objektům při nárazu. Po spoustě testech na okruhu jsme vybrali tělový chránič, protože měl opravdu vysoké výsledky v absorpci nárazu (žádné riziko hyperflexie), je elastický a pro pilota pohodlný.

Mechanická trhačka může být pro řidiče počas jízdy otravná?

Na hrudi není žádný přední zip ani spona, která by usnadňovala boční posun po nádrži. Bombička je integrována do pěny, takže ji necítíte.

K čemu je na vestě ten červený suchý zip?

Používáme červený suchý zip aby byl jasně znatelný limit v kterém je airbag nutné zapnout. Pokud i po zapnutí stále vidíte tento suchý zip, vesta není dostatečně zapnuta.

Jak dlouho trvá airbagu se vyfouknout?

Airbag musí zůstat nafouknutý, aby dostatečně dlouho dobu podepřel a ochránil jezdce. To trvá 5-7 minut, než se airbag plně vyfoukne. Pokud vyšroubujete a odstraníte tak bombičku z vesty, airbag se vyfoukne velmi rychle. Airbag můžete rozepnout a sundat okamžitě po nehodě, pokud jste v bezpečné zóně.

Mohu nosit GP AIR airbag na běžných silnicích ?

Airbag je možné nosit i mimo okruh, tedy na všech pozemních komunikací. Máte dvě možnosti:

- pokud má vaše bunda zádový hrb je pro vás GP AIR ta nejlepší volba

- pokud máte normální motocyklovou bundu, silně doporučujeme nosit zároveň s airbagovou vestou i zádový chránič

 

TECHNOLOGIE ELEKTRONICKÉHO AIRBAGOVÉHO SYSTÉMU

Tato naše technologie zahrnuje několik senzorů, které analyzují situaci v reálném čase a umožňují 360° detekci.
Při zjištění pádu nebo nehody se airbag před nárazem automaticky nafoukne.
Senzor integrovaný do vesty (CDU) sleduje a analyzuje pohyby motorkáře v reálném čase.
Volitelný sensor vidlice (SDU) detekuje nárazy na motocykl.
Senzor CDU integrovaný do vesty sleduje a analyzuje v kontextu pohyb motocyklisty. V případě pádu automaticky aktivuje airbag před nárazem.

 

VOLBA "PLNÁ OCHRANA"

Pro úplnou ochranu se důrazně doporučuje přidat na motorku sensor vidlice.
VÝHODY:
- Rychlejší detekce a při prvním nárazu: Zajišťujeme detekční čas od 31 ms do 35 km / h
- Krytí více nehod: ochrana při klidovém stavu a při nízké rychlosti v jakémkoli úhlu.

Airbagová ochrana

Airbag integrovaný do vesty absorbuje nárazy a stabilizuje tělo od hlavy k kostrči. Poskytuje optimální ochranu krku, krční páteře a chrání životně důležité části (hrudník a záda).

ELEKTRONICKY SPOUŠTĚCÍ AIRBAG

Airbag e-TURTLE v sobě integruje elektronický systém Helite. Snadné použití, stačí stisknout tlačítko třikrát pro zapnutí nebo vypnutí systému.

AIRBAGOVÁ OCHRANA

Airbag integrovaný do vesty absorbuje nárazy a stabilizuje tělo od hlavy k kostrči. Poskytuje optimální ochranu krku, krční páteře a chrání životně důležité části (hrudník a záda).

EXCELENTNÍ OCHRANA S TURTLE TECHNOLOGIÍ

Technologie TURTLE je průlomová inovace, která významně zlepšuje absorpci energie, zejména ostrých předmětů, které by jinak poškodily airbag.

PYRO BOMBIČKA

Aktivuje airbag v případě pádu. Je snadno a rychle nainstalována a nahrazena samotným řidičem.

MĚKKÝ LÍMEC A TECHNICKÁ TEXTÍLIE

Vesta má měkký neoprenový límec pro lepší pohodlí kolem krku. Je také vybavena vevnitř textilní 3D síťovinou pro maximální cirkulaci vzduchu.

VNĚJŠÍ KAPSA

Vesta má vnější kap su na drobné předměty (bankovní kartu, hotovost, atd.).

STAVITELNOST

Tři nastavovací popruhy, díky nimž vesta skvěle padne přes jakoukoliv motocyklovou výstroj.

VOLNOST POHYBU

Vesta má velmi nízký střih podpaží, aby byla zachována plná svoboda pohybu.

CERTIFIKACE

Certifikace CE - GP AIR je certifikována externí laboratoří CRITT Sport, francouzským specialistou pro objektivní testování osobních ochranných prostředků (PPE).

Bližší informace k velikosti:

Mějte na paměti, že naše e-Turtle musí být vždy nošena přes vaše motocyklové oblečení. Každý člověk má svůj vlastní typ těla, naše velikostní tabulka je proto hlavně informativní.

 

ČASTÉ DOTAZY

JE ROZDÍL V OCHRANĚ MEZI E-TURTLE A TURTLE 2?

Mechanické nebo elektronické řešení, naše airbagové systémy vás především chrání! Mezi těmito dvěma modely není rozdíl v ochraně. Airbagová ochrana je a zůstane naší prioritou:

- Velký objem airbagového vaku tj. mezi 17 a 28 litry v závislosti na velikosti systému airbagů (největší objem airbagů na trhu).

- Optimální ochrana krku (stabilizace krční páteře, aby se zabránilo hyperflexi) a pokryté životně důležité části (záda, hrudník).

- TURTLE efekt: s integrovaným zadním chráničem úrovně 2 pro lepší rozložení nárazů.

 

JAK AKTIVUJU/ DEAKTIVUJU SYSTÉM?

Je velmi snadné aktivovat nebo deaktivovat systém. Lze ho zapnout/ vypnout rychlým 3krát stisknutím tlačítka.

 

CO ZNAMENÁ AUTONOMIE BATERIE? KDY MUSÍM DOBÍT E-TURTLE?

e-TURTLE má výdrž baterie 25 hodin, což je asi 1 týden používání. Kabel USB dodaný s vestou vám umožní dobít vestu. Doporučujeme vám dobíjet systém jednou týdně.
Používáte-li senzoru vidlice tedy možnost „PLNÁ OCHRANA“ má senzor vidlice výdrž baterie 5 let a nelze jej dobíjet.

 

KDY BY MĚLA BÝT VESTA VYPNUTA?

Vestu lze zapnout nebo vypnout rychlým stisknutím 3x tlačítka ON / OFF. Není nutné každodenně vestu vypínat, po 30 sekundách nečinnosti se automaticky přepne do režimu spánku.

Existují však situace, kdy je nutné vestu vypnout:
- Při přepravě vesty při rychlosti vyšší než 20 km/ h (např. autem)
- Při použití různých dopravních prostředků s vestou (auto, metro, tramvaj, vlak, autobus, letadlo atd.)
- Při dlouhém skladování bez aktivity (například v zimě)

 

PROČ KUPOVAT MOŽNOST „PLNÁ OCHRANA“? JAKÉ JSOU VÝHODY SENZORU VIDLICE?

Pro úplnou ochranu se důrazně doporučuje přidat na motorku sensor vidlice.
VÝHODY:
- Rychlejší detekce a při prvním nárazu: Zajišťujeme detekční čas od 31 ms do 35 km / h
- Krytí více nehod: ochrana při klidovém stavu a při nízké rychlosti v jakémkoli úhlu.

 

JAKÉ TYPY PÁDŮ SYSTÉM DETEKUJE?

Technologie „Electronic Airbag System“ vyvinutá společností Helite poskytuje 360° ochranu.

Autonomní verze (tj. bez senzoru vidlice) detekuje nehody z rychlosti nad 20 km/ h. Zde jsou možné případy detekce:
- Kolize s překážkou (vozidlo, zeď, sloupek ...) zepředu, z boku nebo zezadu.
- Ztráta kontroly nad motocyklem (bez nárazu do motocyklu): Sklouznutí po boku nebo highsider

Se senzorem vidlice a volbou „Plná ochrana“:

- Stejné nehody jako výše zmíněné
- Kolize při zastavení a při nízké rychlosti.
S detekční časem děleno 2.

 

MOHU AIRBAG PO INFLACI ZNOVU SÁM REAKTIVOVAT?

Ano, stejně jako naše mechanické airbagové systémy, tak můžete i elektronický systém znovu použít, pokud je airbag v dobrém stavu (žádné otvory, trhliny). Snadno provedete, můžete sami resetovat systém za 2 minuty, aniž byste poslali vestu zpět do Helite. Jednoduše vyměňte pyro bombičku za novou, dostupnou u všech prodejců Helite po celém světě.

 

JAK NAINSTALOVAT SENZOR VIDLICE NA MOTORKU?

Je to rychlé a snadné.
1: Vyberte si správnou velikost objímky: musí odpovídat vidlici motocyklu.
2: Sestavte senzor a objímku: Zacvakněte širokou stranu objímky na straně senzoru vidlice.
3: Umístěte sensor: Umístěte sensor na spodní část pouzdra vidlice motocyklu a utáhněte šroub maticí.

JAK JE TO SE SIGNÁLEM GPS?

Pro sensor CDU uvnitř vesty je GPS signál nezbytný.
Pro sensor SDU na vidlici signál GPS není potřeba.

Naše e-airbagy potřebují ke spuštění systému kombinaci alespoň 2 ze 3 kritérií:
- buď rychlost (proto GPS v e-vestě) + neobvyklý pohyb těla (e-vesta)
- buď rychlost + otřes (SDU_sensor na vidli)
- buď otřes + abnormální pohyb těla

Pokud nepoužíváte sensor SDU, je pro spuštění systému v případě pádu nezbytný signál GPS.

Pokud jde o dočasnou ztrátu signálu GPS (zhoršení signálu v důsledku okolního prostředí), rychlostní data se postupně snižují, aby se zachovalo pokrytí v případě, že jezdec stále jede. Trvá několik sekund (odstraňujeme 1 km/ h každé 2 sekundy při poslední změřené rychlosti). Pokud však dojde ke ztrátě signálu na delší dobu, systém se již nemůže spustit, pokud není obnoven.

 

ZCELA NOVÁ TECHNOLOGIE PRO MAXIMÁLNÍ OCHRANU NA CESTÁCH

SKUTEČNÁ REVOLUCE V OCHRANĚ A DETEKCI

 

VÍCE SENZOROVÁ TECHNOLOGIE

JAK TO FUNGUJE?

Technologie elektronického airbagu Helite obsahuje 2 senzory:

 • Senzor integrovaný do vesty (CDU): sleduje pohyb motocyklisty v kontextu.

 • Čidlo umístěné na vidlici motocyklu (SDU): detekuje nárazy na motocykl

 Oba senzory jsou spárovány a analyzují situaci. Jakmile je zjištěn pád nebo nehoda, vesta se automaticky nafukuje před dopadem na zem.

 

SENZOR VESTY

Analyzuje pohyb motocyklisty v reálném čase.

Dlouhá životnost nabití (1 týden)

Pracuje s GPS signálem

Detekuje pád při rychlosti vyšší jak 20 km/h

 

SENZOR PŘEDNÍ VIDLICE

Snadná instalace na motocykl

Detekuje pád při rychlosti od 0 km/h

Je autonomní: baterie není dobíjecí

 

1 TECHNOLOGIE - 2 VOLBY OCHRANY

1. VESTA & SENZOR PŘEDNÍ VIDLICE

Možné případy detekce:

• Uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: senzor CDU detekuje pád a spustí airbagový systém v závislosti na situaci.

• Kolize s vozidlem nebo překážkou: senzor vidlice detekuje náraz a vyšle signál do senzoru vesty CDU, který analyzuje situaci a v případě potřeby aktivuje airbag.

vesta e-Turtle černá + senzor na vidli (velikost XS-XL) 20 770 Kč

vesta e-Turtle černá + senzor na vidli (velikost L-L, XL-L) 21 810 Kč

 

Výhody:

Detekční čas dělený 2

Ochrana při klidovém stavu a nízké rychlosti

 

2. POUZE VESTA

Ideální pro závodní okruhy

 

Pro okruhy je „senzor vidlice“ méně podstatný: pouze k několika málo nehodám dochází při nízké rychlosti, kolizi s vozidlem nebo nárazu do překážky.

Možné případy detekce:

• Uklouznutí, ztráta přilnavosti, ztráta kontroly: senzor CDU analyzuje situaci, detekuje pád a v případě potřeby spustí airbagový systém.

 

TESTY

POTVRZUJEME DETEKČNÍ ČAS MEZI 31 A 60 MS PŘI RYCHLOSTI 35 KM / H (KTERÁ POKRÝVÁ 85% NEHOD).

Testy jsme provedli ve spolupráci s UTAC, francouzskou technickou unií pro automobily, motocykly a jízdní kola. Díky těmto testům jsme ověřili naši detekční dobu.

Zkouška při čelním nárazu proti stojícímu vozidlu:

- Doba detekce senzoru vidlice: 31 ms

- Doba detekce senzoru CDU umístěného ve vestě airbagu: 62 ms

- Detekční čas konkurenčních elektronických airbagů: 95 ms


 Velký objem ochrany: mezi 14 a 28 litry v závislosti na velikosti airbagu

Ochrana- motocykl: senzor vidlice vás ochrání v jakémkoliv kolizním případu při rychlosti od 0 km/h

Ochrana životně důležitých orgánů (hrudník pánev záda) a krční páteř

TURTLE efekt: pro lepší absorpci a redukci nárazu. 4x účinnější než normální airbag

Náš kód: e-gpair

Nic nenalezeno

0 produktů k porovnání PorovnáváníZobrazit porovnávání