Načítám...
  Zpět na úvod

THUNDERCAT / ACE

Crashtest 1

Pád na levou stranu v malé rychlosti. Většina skluzu se odehrála mimo vozuvku v trávě. Tento crashtest je z roku 2007 po kterém byla sada pro tento model inovována do současného stavu. Přestože crashtest dopadl na výbornou, výkyv protektoru signalizuje, že protektor nemá v konceptu upevnění za jeden bod téměř žádnou dosedovou plochu. Navíc zde hrozilo vylomení oka rámu. Proto má sada od tohoto prvního faceliftu speciální montážní kit, který protektor kotví k rámu dvěmi body a má dokonale rovnou dosedací plochu

Škody na motocyklu:

  1. Rozbitý blinkr

Odhadovaná finanční úspora = 3.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 2

Pád na levou stranu v rychlosti okolo 60km/h. Sada po prvním faceliftu z roku 2007.

Popis autorky: "stalo se to tak, že jsem chytila vyjeté koleje, nezvládla řízení, vyletěla ze silnice na štěrk a tak v 50-60 km rychlosti jsme s motorkou padly na levý bok...padák to určitě zbzdil,jinka by plasty dopadly podstatně hůř, teď je mám jen odřené..."

K rozlomení protektoru došlo vlivem skluzu po nerovné vozovce, patrně zavadil o kolej a utrhl se. Protektor pokryl první náraz, což bylo zásadní pro ochranu víka motoru. O síle nárazu vypovídá i pokroucená duralová deska montážní sady, která je vyráběna z vysokopevnostního 10mm silného duralového plechu. V případě použití jednobodové sady, která byla po prvním faceliftu nahrazena touto by výsledek vypadal podstatně hůř a velmi pravděpodobně by došlo k poškození rámu motocyklu.

Po tomto crashtestu následoval druhý facelift v podobě zesílení dna a bočních stěn VŠECH protektorů v naší nabídce. Do dnešního dne už se takové poškození nikdy neopakovalo.

Škody na motocyklu:

  1. Odřená kapotáž (bez prasklin)
  2. Odřené víko motoru (bez prasklin)
  3. Odřená maska
  4. Ulomená stupačka
  5. Odřený podsedlový plast

Odhadovaná finanční úspora = 5.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 3

Pád na pravou stranu v rychlosti okolo 100km/h. Sada po druhém faceliftu. Protektor zachytil první náraz a většinu cca 20m skluzu po vozovce. Poté ale zachytil o díru ve vozovce a povolila matice držící protektor.

Počátkem roku 2012 byla sada potřetí faceliftována.

Škody na motocyklu:

  1. Odřená kapotáž, maska a podsedlový plast
  2. Odřené závažíčko a brzdová páčka
  3. Odřený výfuk
  4. Lehce odřené víko motoru

Odhadovaná finanční úspora = 4.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 4

 

 

____________________________________________________

Crashtest 5

 

 

custom footer