Načítám...
  Zpět na úvod

FZ1 / FZ8

Crashtest 1

Pád na pravou stranu v rychlosti okolo 30km/h.Deska protektoru zachytila svou deformací energii nárazu. Škody na motocyklu nulové, stroj odjel z místa nehody po vlastní ose. Oprava vyřešena dodáním náhradní desky, korunky a šroubů.

Popis autora:  Pád proběhl v 30km/h, při dobržďování před křižovatkou a najetí na upadenou poklici z auta. Motorka klouzala 5metrů. Škody: úplně zničený padák, důlek v nádrži od řidítka, ohlá zadní brzda, lehce poškrábané zrcátko, závažíčko, grip a kryt chladiče. Při předchozím pádu bez padáků ve stejné rychlosti na štěrku v zatáčce byla silně odřená nádrž,podsedlovka,výfuk, rám, světlo a ulomený chladič,pačka brzdy, blinkr a zrcátko. Tehdy byla škoda 20000, teď jen nový padák.Průběh pádu byl totožný a rozdíl ve škodách je obrovský.

Škody na motocyklu:

  1. viz text výše

Odhadovaná finanční úspora = 20.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 2

Pád na pravou stranu v rychlosti okolo 50km/h. K tomuto crashtestu nemáme bohužel fotky motocyklu, pouze poškozené sady. Díky protektorům v přední ose zůstalo i přední kolo naprosto nedotčené. Škody na motorce údajně minimální, stroj odjel z místa nehody po ose.

Škody na motocyklu:

  1. Odřené závažíčko
  2. Ohnuté řidítko
  3. Odřený výfuk

Odhadovaná finanční úspora = 10.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 3

Zde uvádíme popis majitele jak nám jej dodal :-)

Testovaná byla pravá strana (já jsem nechtěl ani jednu stranu), podklouznutí zadního kola, rychlost cca 80km/h, klouzání po asfaltu cca 25m a zastavení o svodidla. Padák se ke svoji funkci postavil čelem a nebojácně se vrhl bránit svoje území proti přesile asfaltu.1/3 padáku padla v boji a zbytek ubránil své území (motor + rám) od poškození. Padák splnil 100% ze svého úkolu. Odjezd po vlastní ose.

Škody na motocyklu:

  1. Poškozené závaží řidítek
  2. Poškozená brzdová páčka
  3. Poškozený výfuk
  4. Odřená nádrž + kryt chladiče
  5. Zničené přepákování

Odhadovaná finanční úspora = 30.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 4

Pád v rychlosti okolo 70km/h. Po nárazu do svodidel na kterých se motorka svezla, poté dopadla na pravou stranu a její skluz byl ještě cca 10 metrů. Desku protektoru poškodila svodila. Protekror zabránil poškození rámu a víka motoru.

Škody na motocyklu:

  1. Odřená nádrž + olejové víčko
  2. Poškozený výfuk
  3. Odřené závažíčko v řidítkách + zrcátko
  4. Ohnutá zadní brzda

Odhadovaná finanční úspora = 30.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 5

Pád na pravou stranu po podklouznutí předního kola, motocykl klouzal po silnici cca 20 metrů. Zatížený pravý protektor byl zničen, ale zabránil poškození rámu, motoru a nádrže. Protektor předního kola zabránil jeho poškození.

Škody na motocyklu:

  1. Odřená pravá kapotáž
  2. Prasklý pravý blinkr
  3. Odřený výfuk

Odhadovaná finanční úspora = 20.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 6

Pád v zatáčce na levou stranu v rychlosti 40 km/h po podklouznutí zadního kola, kdy motorka klouzala dalších 7 - 10 metrů.

Škody na motocyklu:

  1. Odřená páčka spojky, závažíčko řidítka, řadička, stojan, zrcátko

Odhadovaná finanční úspora = 20.000,-Kč

____________________________________________________

Crashtest 7

 

 

custom footer