Načítám...
  Zpět na úvod

GSX-R 750 ´96-99

Crashtest 1

Pád na pravou stranu v rychlosti okolo 120km/h po highsideru na brněnském okruhu. Vlivem silného nárazu se protektor ohnul. Naplno se zde zhodnotila dobrá volba materiálu protektoru. Pokud by protektor byl duralový, zcela jistě by na rámu nechal otisk, případně by došlo k poškození úchytu. Chráněná zóna okolo protektorů včetně víka motoru a chladiče zůstala bez poškození.

Škody na motocyklu:

  1. popraskané vnitřní plasty masky
  2. odřená maska a závažíčko

Odhadovaná finanční úspora = 10.000,-Kč

___________________________________________________

Crashtest 2

Popis pádu zákazníka:

Zasílám foto ze dvou pádů, první pád byl na okruhu v Mostě při brzdění do levé zatáčky ( myslím č. 3) jsem byl dlouhý a když jsem se rozhodl, že vjedu rovně do kačírku tak jsem si asi chtěl instinktivně ještě přibrzdit víc a těsně před tím, než jsem brzdu hodlal pustit mi uklouzlo přední kolo a já šel na levý bok. Před sebou jsem viděl poskakovat motorku do kačírku a když jsem k ní přiběhl, tak byly jen kosmetické vady. Rychlost nedokážu odhadnout ale myslím, že už jsem jel hodně pomalu 50.- 60 ale je to hodně hrubý odhad. Škoda žádná, jen jsem vyměnil šroub v zadní rolně ke stojánku, která zafungovala jako protektor. To bylo loni v srpnu. 

Letos v dubnu něco podobného v Sosnové, levá zatáčka za cílovou rovinkou, jen s tím rozdílem, že jsem měl v úmyslu samozřejmě zatočit ale nějak moc jsem brzdil, zablokoval jsem si přední kolo (asi) stejný pád podobná rychlost. Podstatný rozdíl byl v tom, že v Sosnový není kačírek a tak to odnesly plasty, když motorka poskakoval v hlídě za zatáčkou.

Škody na motocyklu:

  1. prasklá a odřená kapotáž
  2. odřené a vytržené zrcátko s kapotáží
  3. ohnutá řadička
  4. odřený podsedlový plast
  5. odřené víko

Odhadovaná finanční úspora = 5.000,-Kč

___________________________________________________

Crashtest 3

Pád motocyklu na levou stranu na Mosteckém okruhu v rychlosti 70 km/h. Protektor nemůže dostatečně chránit víko (vzhledem k jeho poloze by musel být příliš dlouhý), poškození by zabránil karbonový kryt víka alternátoru. Kapotáž a nádrž bez poškození.

Škody na motocyklu:

  1. prodřené víko alternátoru

Odhadovaná finanční úspora = 8.000,-Kč

___________________________________________________

Crashtest 4

Pád na pravou stranu v menší rychlosti, došlo pouze k odření korunky (vyřešeno výměnou), odření výfuku mohl zabránit protektor výfuku.  Kapotáž, motor a nádrž bez poškození.

Škody na motocyklu:

  1. ohnutá zadní brzda
  2. odřený výfuk

Odhadovaná finanční úspora = 20.000,-Kč

___________________________________________________

custom footer