Načítám...
  Zpět na úvod

GSX-R 1000 ´03-04

Crashtest 1

Pád na pravou stranu v rychlosti okolo 30km/h po podklouznutí zadního kola na studeném povrchu.

Popis od zákazníka:

Škráblý padák společně s ohnutým šroubem, škrábnuté víko motoru a zřejmě rukou uražený kus plexi...Nic víc! Díky padáku nejsou poškrábané žádné z plastů, netknuté závažíčko a ani páčka. Určitě si na sebe padák už vydělal - samolepky a lakování plastů by vyšlo min. na 2500,-. + blinkr (origo) cca 1000,- + závažíčka cca 500,- + páčka cca 700,- + možná i nádrž cca 1500,-.

 Vzhledem k pozici protektoru je obtížné spodní hranu víka chránit, protože protektor by byl příliš dlouhý (150mm a více) . Díky tomuto crashtestu ale připravíme facelift protektorů pro celou řadu GSXR, který pomocí montážní sady přemístí protektor blíže víku a tím bude tomuto poškození zabráněno.

Škody na motocyklu:

  1. odřené víko motoru
  2. ulomené plexi (rukou, nebylo způsobeno pádem)

Odhadovaná finanční úspora = 6.200,-Kč

___________________________________________________

Nový text

custom footer