Načítám...
  Zpět na úvod

GSR 600

Crashtest 1

Pád na pravou stranu v rychlosti okolo 50km/h. Protektor zachytil první náraz o vozovku a 90% zbylého skluzu, poté se ale rozpadl. Přestože na motocyklu byly téměř nulové škody, sada byla okamžitě faceliftována a v současném konceptu má sada duralový adaptér, který celý protektor zpevňuje. Tento změněný koncept zasáhl kompletně celé naše pole výrobků a byly podle něj přepracovány desítky modelů.

Škody na motocyklu:

  1. odřený podsedlový plast

Odhadovaná finanční úspora = 7.000,-Kč

___________________________________________________

Crashtest 2

Pád na levou stranu v rychlosti okolo 30km/h na kruhovém objezdu. Výsledek crashtestu je uspokojivý, nicméně chystáme na tento model facelift, který posune protektor níže, aby účinněji chránil víko motoru. Předpokládá se koncept podobný modelu Yamaha FZ6, úspěšně otestovaného 10 crashtesty.

Škody na motocyklu:

  1. odřené víko motoru
  2. ulomená řadící páka

Odhadovaná finanční úspora = 5.000,-Kč

___________________________________________________

Crashtest 3

Pád na levou stranu v rychlosti okolo 40km/h. Bohužel fotky motocyklu nejsou k dispozici, nicméně nebyly hlášeny žádné škody.

Škody na motocyklu:

?

Odhadovaná finanční úspora = ??

___________________________________________________

Crashtest 4

Pád na levou stranu v rychlosti okolo 80km/h při průjezdu zatáčkou. Motocykl se doklouzal až mi mo vozovku, kde ho zastavilo křoví. Z místa havárie odjel, k drobným škrábancům na víku motoru došlo až mimo vozovku. Následně byla levá strana nahrazena dokonalejší dvoubodovou sadou.

Škody na motocyklu:

  1. odřené víko motoru
  2. ulomený čep řadící páky
  3. odřená koncovka řidítka

Odhadovaná finanční úspora = 15.000,-Kč

___________________________________________________

custom footer