Načítám...
  Zpět na úvod

CBR 954RR

Crashtest 1

Pád na pravou stranu v menší rychlosti po podklouznutí předního kola na štěrku v zatáčce. Oprava vyřešena pouze výměnou korunky a šroubů.

Škody na motocyklu:

  1. lehce odřený spodek kapotáže
  2. odřené závažíčko
  3. odřený výfuk

Odhadovaná finanční úspora = 4.000,-Kč

___________________________________________________

Crashtest 2

Pád na levou stranu v rychlosti okolo 80km/h, skluz po rovném asfaltu v délce cca 20m. Škody na motocyklu nulové. Tento crashtest je z roku 2006, jednalo se o jednu z prvních našich sad pro tento motocykl, přesto s vynikajícím výsledkem.

Škody na motocyklu:

  1. odřené závažíčko

Odhadovaná finanční úspora = 8.000,-Kč

___________________________________________________

Crashtest 3

Kuriózní crashtest, při kterém motocykl nespadl, ale narazil do boku předjížděného auta. Protektor kromě škod na motocyklu témř jistě zabránil zranění pravé nohy jezdce. Velmi se zde zhodnotil správný výběr materiálu protektoru. Pokud by byl protektor duralový, zcela jistě by nechal otisk na rámu, případně by došlo k jeho odlomení.

Popis zákazníka:  " Předjížděl jsem Škodu Octavii, která začala odbočovat vlevo.Náraz jsem ustál, brzdil jsem z nějakých cca 100 km, u mě: ulomený pravý blinkr a vše ostatní pobral padací protektor. Plasty ani škrábanec. Octavia: pz blatník, pz dveře a částečně i nárazník. Odhad škody cca 20-25 tis."

Škody na motocyklu:

ŽÁDNÉ

Odhadovaná finanční úspora = ?? Kč

___________________________________________________

Crashtest 4

Pád na pravou stranu na závodním okruhu v rychlosti cca 60 km/h. Vlivem přetížení protektoru došlo k jeho ohnutí.

Škody na motocyklu:

  1. odřené víko
  2. utržená stupačka a zadní brzda
  3. utržený výfuk

Odhadovaná finanční úspora = 5.000,-Kč

___________________________________________________

Crashtest 5

Popis pádu zákazníkem: 

Pád na okruhu v Brně:

V první zatáčce (pravá) za cílovkou jsem to přehnal s náklonem a ve 120kmh upadl. Motorka spadla na zem a já se klouzal za ní. Ke konci v písku se bouhužel motorka sekla a převrhla na druhou stranu.

Škody (pravá strana pádu) - Obroušený výfuk, poničená boční kapota, obroušená páčka zadní brzdy, obroušená stupačka, obroušený a ohlý padák, škrábance na masce.

Po překlopení na levou stranu: Prasklé levé řídítko, hnuté přední lešení, požkozen podsedlový plast a hnutý podsedlák, zadní blinkr, prasklý držák levé stupačky, prasklá maska na levé straně, odřeno závažížko na řídítkách.

Světlé sváry na kapote jsou z předchozí nehody, stějně tak obroušení boku masky, náfuky jsou v pořádku, jen sundané.

Škody na motocyklu:

  1. obroušený výfuk, stupačka, páčka zadní brzdy
  2. odřená kapota, maska, závažíčko
  3. prasklé levé řídítko, maska, držák stupačky
  4. poškozen podsedlový plast a ohnutý podsedlák

Odhadovaná finanční úspora = 10.000,-Kč

___________________________________________________

custom footer